Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęstsze pytania kierowane do dyrekcji szkoły, wychowawców i nauczycieli.

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęstsze pytania kierowane do dyrekcji szkoły, wychowawców i nauczycieli.

Kto i w jaki sposób może korzystać z dziennika elektronicznego?

Dziennik elektroniczny jest aktywny dla wszystkich uczniów szkoły. Zarówno uczeń jak i jego rodzic korzystają z dziennika po uprzednim zalogowaniu się. Warunkiem korzystania z dziennika jest podaje wychowawcy adresu email ucznia i rodzica. Instrukcja pierwszego logowania się znajduje się na stronie szkoły: http://szkolamieczyn.pl/index.php/informacje/ogloszenia/855-podajemy-instrukcje-logowania-do-dziennika-elektronicznego . Logować się do dziennika można zarówno na komputerze stacjonarnym i laptopie poprzez stronę internetową dziennika, jak i na smartfonie i tablecie po zainstalowaniu aplikacji Dzienniczek Vulcan:  https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.edu.vulcan.hebe 

Co mam zrobić gdy zgubię hasło dostępu do dziennika elektronicznego?

Użytkownik systemu UONET+, który zapomniał hasło dostępu do witryny systemu, musi wykonać procedurę odzyskiwania hasła, podczas której otrzyma na swojego maila link do strony, na której będzie mógł wprowadzić nowe hasło dostępu. ZOBACZ FILM Z INSTRUKCJĄ ODZYSKIWANIA HASŁA

Należy pamiętać, że hasło powinniśmy chronić i nikomu go nie udostępniać, bo umożliwia ono dostęp do naszych danych osobowych i informacji o szkolnych osiągnięciach. W przypadku podejrzenia, że ktoś nieuprawniony poznał nasze hasło, należy niezwłocznie go zmienić.